Ofis Taşırken Neler Yapılmalı

 Ofis taşıma işlemi, ev taşıma işlemine göre daha kolay bir şekilde gerçekleşir. Bunun en temel sebebi de ofiste bulunan eşya sayısının evde yer alan eşya sayısına göre daha az ve dzüenli olmasıdır. Evlerde çok farklı türden yüzlerce farklı eşya bulunurken, ofislerde bulunabilecek eşya sayısı daha azdır. Bu da taşınma sırasında daha az yorgunluk ve daha az karmaşa anlamına gelir. Tabiki ofis taşımak daha kolay olsa da ofis taşırken neler yapılmalı sorusunu göz ardı etmemeliyiz. Ev taşırken, iş yeri taşırken, ofis taşırken hepsi için ayrı ayrı dikkat edilecek noktalar vardır. Firmalar ofislerini pek çok farklı sebeple taşıyabilirler. Daha büyük ofise geçmek, daha farklı bir güzergahtaki ofise geçmek ya da daha farklı onlarca sebepten ötürü ofis taşıması işlemine ihtiyacınız olabilir. Ofis taşıma işlemi yaptırmayı düşünenler için sizlere bu yazımızda tüm detaylarıyla birlikte ofis taşırken neler yapılmalı konusu ile alakalı olarak bilgiler vereceğiz.

Ofis Eşyalarını Kategorilere Ayırın ve Farklı Şekilde Paketleyin

Öncelikle, ofisteki tüm eşyaları türlerine göre ayırmanız gerektiğini belirtelim. Yani, elektronik cihazlar, mobilyalar, metal eşyalar, kağıtlar vs. her şey tamamen ayrı ayrı ve kategorize edilmiş şekilde paketlenmelidir. Örneğin elektronik kesici delici ofis aletleri olan bir kartona bilgisayar koymanız son derece yanlış olacaktır. Çünkü ofis taşırken neler yapılmalı konusuyla alakalı olarak kesici delici aletler bilgisayarınıza zarar verebilir. Yine aynı şekilde kağıtların ve ahşap ürünlerin olduğu kolilerin içine de makas gibi metal ofis eşyaları koymanızı önermiyoruz. Tüm eşyaların farklı şekilde ve farklı kutularda taşınması gerektiğini kesinlikle unutmayın. El altında olması gereken ofis telefonları, faks makineleri, kablolar, kumandalar, bilgisayarlar gibi ürünleri en üst kısma ve hemen alabileceğiniz bir yere koymanız da ofis taşırken neler yapılmalı sorusunun cevaplarından biridir. Bu tür ürünlere yaptığınız iş gereği acil olarak ihtiyaç duyabileceğinizi unutmayın ve bu eşyaları daha kolay bulunabilecek şekilde ve ayrı ayrı paketleyin

Önemli Dosyalarınızı Ayrı Bir Yere Koyun

Ofis taşırken dikkat etmeniz gereken en önemli noktalardan birini asla atlamayın. Bu nokta ise önemli dosyaların ayrı ve kaybolmayacak bir yerde taşınmasının gerekliliğidir. Hem işiniz hem de personelinizle alakalı önemli belgelerin olduğu dosyaları diğer eşyalarla karıştırmadan ayrı bir yerde paketleyip taşımalısınız. Bu tür dosyaların kaybolması firmalar için çok büyük sıkıntı yaratacağından ötürü dosyaları en dikkat taşımanız gereken ürünler kategorisine koyun. Bunun yanı sıra ofis taşırken neler yapılmalı konusunda sadece dosyalarınızı değil, önemli belgeler içeren bilgisayar ve hard disk gibi elektronik ürünleri de ayrı bir şekilde taşımanızı öneriyoruz. Yani, mobilyaları ve ofisteki diğer eşyaları ayrı, elektronik ürünleri ve dosyaları ise ayrı şekilde paketlemeli ve taşımalısınız.

istanbul evden eve nakliyat

İlk Yorumu Siz Yapın

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir